Prohlaseni - Tricka s novym logem kLfREE.net

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Pondělí Březen 14 22:49:57 CET 2005

Predne by sis mel uvedomit, ze zminovani dva jedinci NEJSOU cleny KLFREE,
takze se jejich nazory vubec nevzrusuj... Vse co tady od nich padlo je jen
hola snuska nesmyslu...

Doufam, ze tricka budou a doufam, ze budou brzy... :-))

P.S. : BlackSUN : Vypadls z formy? Jenycek te naspsal s malym "u" a "n".
Nebo uz sis zvykl, ze je mas maly? :-))

"Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:d14pb4$541$1 na lit.fsid.cvut.cz...