Tricka s novym logem kLfREE.net - aktualni stav k 01.03.2005

Benelli_2000 DaTunel chief Benelli_2000 na seznam.cz
Pondělí Březen 14 19:37:19 CET 2005

K5 wrote:
> Prozradil ses, alkohol si začíná vybírat svou daň :-)))
>
> Toto totiž není akce Sdružení Klfree, ale soukromá iniciativa aktivního
> člena, takže jenom ignorant může tvrdit, že "Klfree oškubává členy".
>
> Možná že by Sružení mělo podobné aktivity regulovat, například tím,
> že zakáže prodej materiálů nesoucí jméno nebo logo Sdružení nečlenům
> na straně jedné a na straně druhé bude takovéto výrobky dotovat, ale
> jak říkám, možná by Sružení mělo, možná by nemělo

Alkáč, můj věčný přítel si vybírá daň a to krutou, jelikož se jedná o
peníze, ale jinak jsem OK a zdravej jako rybka.

A Klfree oškubává členy tím, že dovolí, aby soukromý subjekt profitoval na
Klfree. :-) Dyk ty členy může krásně okrádat združení a ne jedinec. na to
jste nepomysleli? Můžete mu to zatrhnout a pak dát sazbu třeba 1000,- kč /
triko a do stanov dopsat odstavec o tom, že aby se člen zůčastnil valné
hromady, musí přijít v originálním triku klfree. LOL to by bylo peněz. Ať
žije kapitalismus :-))