Tricka s novym logem kLfREE.net - aktualni stav k 01.03.2005

Jerry! promne na centrum.cz
Pátek Březen 11 17:15:32 CET 2005

No ono to bude možná tim, že to je výšivka né potisk (to je pak cca 150 za
triko)

Jerry!

"Benelli_2000 DaTunel chief" <Benelli_2000 na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku news:d0q65d$vid$1 na lit.fsid.cvut.cz...