Funguje informovanost členů klfree? NE

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Pátek Březen 11 23:55:33 CET 2005

Prijde mi vtipne svadet bordel ve sdruzeni na nejakej seznam. Pokud ma
rada moji prihlasku, je na ni krome meho ID a data prijeti take 3
zpusoby jak me kontaktovat. Dokonce se tam doctete i co se mel za AP a
jeho mac. Pokud ste si ji nekam zasantrocili, je to ciste vas problem.
Krom toho pozvani na VH pomoci mailu je srovnatelne s tim kdyz to reknu
hluchy babe ve fronte na zlevnene zbozi.

  :)  ASSHOLE MUST SNUFF IT (: