Re: Funguje informovanost èlenù klfree? NE

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pátek Březen 11 08:57:10 CET 2005

Takze na adresu fachman.fachman na seznam.cz byla pozvanka na VH odeslana.

Pokud pouzivas freemaily tak si nikdy nestezuj na nedoruceny mail ;)  co si
tak pamatuju, tak zrovna seznam mel v tu dobu velke problemy, protoze sve
prehlceni udajne resil smazanim mail fronty :-)

Zdravim Vilik1

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0q7i0$q7$1 na lit.fsid.cvut.cz...