Re: Funguje informovanost èlenù klfree? NE

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pátek Březen 11 11:35:24 CET 2005

Ano tohle je mozna procesni chybicka, mela by se zadost asi podavat
dvakrat - uplne stejne jako zadost o prijeti.

Ze nejsi clenem lze ovezit tim, ze jsi zmizel ze seznamu clenu - je to asi
jedina kontrola :-/

V.

"Radek" <pogl na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0rmjq$11f$1 na lit.fsid.cvut.cz...