Funguje informovanost členů klfree? NE

Radek pogl na seznam.cz
Pátek Březen 11 09:53:46 CET 2005

Svata Dedic napsal(a):
> Omyly jsou mozne; zejmena pak proto, ze "odhlasku" nanestesti musis
> vyplnit a predat platnym zpusobem - to znaci prinest osobne nekteremu z
> radnich, nebo s notarsky overenmym podpisem.

Kdyz uz si potrpite na ty formality (nic proti) ... bylo by asi dobre k
tomu procesu vystoupeni clena doplnit jeste jeden krok ... a to, dat
clenovy podepsany souhlas s vystoupenim (s datem vystoupeni) potvrzeny
tim kdo tu zadost o vystoupeni prevzal a prijmul.

Ja treba dorucil radnimu osobne zadost o vystoupeni, ale kdyby jste si
za pul roku vzpomeli, ze se vlastne ta odhlaska NEKDE ztratila (nebo si
na to vzpomela nejaka rada po vas), tak ja nemam v ruce zadny realny
dukaz, ze jsem tak legalne ucini ...

Ikdyz pochybuju, ze by to bylo mozne nejak realne soudne vymahat :o)

Radek