Re: Funguje informovanost èlenù klfree? NE

Hvozd debata na centrum.cz
Čtvrtek Březen 10 19:09:21 CET 2005

Cau..

Hmm Fachmane, myslim, ze jediny - dle prispevku radniho - kdo ma bordel v
placeni jsi TY : ))

H.
"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0pv5s$qru$1 na lit.fsid.cvut.cz...