Funguje informovanost členů klfree? NE

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Čtvrtek Březen 10 19:02:10 CET 2005

On Thu, Mar 10, 2005 at 06:10:51PM +0100, Fachman wrote:
> Někteří z vás si jistě vzpomenou, že sem byl jedním z prvních členů
> klfree. Vypomáhal sem se stavbou sítě ještě dříve než sdružení vůbec
> vzniklo. Paradoxně sem v té době neměl ani AP. A určitě sem to nedělal
> ze ZIŠTNÝCH důvodů(z čehož se mě mnozí snažili nařknout). Po valné
> hromadě loňského roku sem nesdílel již myšlenku nové rady a tak sem se
> rozhodl vystoupit. Řádně sem tehdy vypnil "odhlášku" a jako více lidí
> zaslal tehdy nové radě klfree. Konektivitu sem pak již využíval od
> konkurenčního poskytovatele. A tím sem celou věc považoval za vyřešenou.

to, ze to za uzavrene povazujes ty neznamena, ze to za uzavrene povazujeme
my. Nevzpominam si, ze bys kdy podal zadost o vystoupeni, doloz komu a kdy.
Bez radneho vystoupeni mas stale povinnost platit prispevky, to zda jsi
pripojen do Klfree ci nikoliv, ci zda jsme si toho vsimli, je ve vztahu
k placeni zcela irelevantni.

Tomas Tichy