10 �

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Úterý Červen 28 10:54:07 CEST 2005

Tomas Tichy napsal(a):
> Mily Pepo z Depa AFAIK Fachmane,

Tak ti nevim proc si myslis, ze sem to psal ja. Tento nick si muze dat
kazdej. Navic mi na tomto dotazu nepripada nic zvlastniho, takze bych se
neobtezoval se zmenou nicku.
Jinak co se tyce natazeni UTP to je prace tak na hodku. Provizorni
reseni(na furt) je nase silna stranka. Njn ale to bys musel vytahnout
partu HIC z hospody:-))