10 zálo?ních Mbps

Tomas Tichy tichy na klfree.net
Úterý Červen 28 07:24:48 CEST 2005

Mily Pepo z Depa AFAIK Fachmane,

     s panem Krcmarem jsem telefonoval ja, tak asi budu vedet, o cem jsme
se bavili. Nabidnul nam, dle jeho slov, zdarma velmi zarusenou wifinu na VKD,
ktera jede tak 2 mbps. Tuto nabidku jsme odmitli, protoze by to bylo zpusobilo
vic skody nez uzitku. Byli jsme ochotni uvazovat prinejmensim o 10mbps,
pan Krcmar nabidnul vice konektivity, ale dle jeho slov - na uilici volne
polozenym (UTP) kabelem mezi VKD a jinym domem, kde ma konektivitu. Jenze
takovy kabel by mel cca 200m a realizace by byla v radu hodin. Technicky nas
napadlo dat tam Alcomu, Crusader atp... jenze u vsech reseni byl problem
v casove narocnosti tudiz neefektivnosti.
     Krcmarova nabidka nas (mile) prekvapila, ale byla nam uplne k nicemu.

Tomas Tichy