Scanování portù (nove Kerio)

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Pátek Červenec 22 23:07:11 CEST 2005

Dne Thu, 21 Jul 2005 10:20:58 +0200 napsal/-a Jiri Bulan <bulan na ufoni.cz>
příspěvek následujícího znění::

> Presto kdyz se vratim ke Skudlikove doporuceni ohledne firewallu, je to
> pravda. Nez pouzivat nove Kerio (nektere funkce jsou opravdu
> nepochopitelne), tak je lepsi vzit to stare, protoze se chova daleko
> prijemneji a spolehliveji. Vyzkousel jsem, uveril jsem.

Cau, ja s tim muzu jenom souhlasit, ale pokud prejdu na nizsi verzi Keria
FireWallu, tak bych potreboval poradit dobrej soft pro blokovani reklam z
webu (pro Operu). Diky predem za kazdou radu.

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)