Re: Scanování portù

Docent cvrckovice na quick.cz
Čtvrtek Červenec 21 19:50:48 CEST 2005

Mám ho jeste z dob, kdy jsem se pripojoval pres dial-up. A neprozretelne
jsem si ho kdysi predplatil na dalsí 2 roky, anzto v KlFree se tehdy dely
divné veci, takze na Wi-Fi to tady nevypadalo a ADSL nebylo u nás na vsi
dostupné. Tak jsem ho ted pouzíval na posílání SMSek, ale po téhle
zkusenosti letelo z compu a pouzívám EurotelSMS...

Docent

"Jiri Bulan" <bulan na ufoni.cz> píse v diskusním príspevku
news:dbnlrr$a8d$1 na lit.fsid.cvut.cz...