Scanování portù

Jiri Bulan bulan na ufoni.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:20:58 CEST 2005

Presto kdyz se vratim ke Skudlikove doporuceni ohledne firewallu, je to
pravda. Nez pouzivat nove Kerio (nektere funkce jsou opravdu
nepochopitelne), tak je lepsi vzit to stare, protoze se chova daleko
prijemneji a spolehliveji. Vyzkousel jsem, uveril jsem.

BTW: k cemu pouzivas connection meter? Myslel jsem, ze je to na mereni
telefonickeho pripojeni?