Re: Scanování portù

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Červenec 20 19:25:42 CEST 2005

Tak bohužel, fw to nedělá, sygate mám nainstalovaný dost dlouho a na 2 PC a
začalo to dělat nedávno na jednom - teď jsem zjistil příčinu - Connection
Meter ve verzi 6.08 posílá ve vteřinových intervalech 60 B bloky a Sygate je
blokuje, dřívější verze ConMetu to nedělaly. Takže se zkusím zdvořile otázat
autora ConMetu.

Docent

"David Brnovjak (DrJ3kyll)" <pandorak na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dbdd5r$ktv$1 na lit.fsid.cvut.cz...