Re: Dohoda o provedení práce

Vilik1 hauptman na volny.cz
Neděle Leden 23 14:28:33 CET 2005

Tam je problem ze minula rada prestoze jsem jim rikal proc proste nezacnou
pracovat pro sdruzeni za "plat" nejaky rozumny, tak odmitali - "ne nechci
mit 300 sefu, musi to byt firma (s.r.o. )"  pritom sami vedeli ze odmeny
lidem dokonce i plat nejaky neni pro sdruzeni problem z ucetniho hlediska.
Stale ale plati ze najmout 10 lidi na plnej uvazek a slusne je ohodnotit by
asi bylo financni zatezi.

V.

"Radek" <pogl na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:ct079i$ae5$1 na lit.fsid.cvut.cz...