Dohoda o provedení práce

Radek pogl na seznam.cz
Neděle Leden 23 13:40:14 CET 2005

Rozvadet to prave moc nechci, nemyslim si, ze by to nekam vedlo ...
rozebira se to tu uz dlouho horm dolem a ja bych mohl prispet jen svym
osobnim nazorem a vzhledem k tomu, ze k soucasnymu chodu zdruzeni uz
nijak neprispivam, tak nechci soudit, jsem MIMO MISU :o) ...

Ale aby to nebylo tak uplny placnuti do vody, vzpominam si na dobu, kdy
rada lidi z vedeni sdruzeni a tech co jim pomahali nechteli o nejaky
komercionalizaci ani slyset (jestli se nepletu, vcetne Benyho a dalsich)
... pak se zacalo resit, jestli by si ten kdo pro sdruzeni pracuje
nezaslouzil nejakou tu korunu nebo odmenu ... pak jestli by neslo
zalozit firmu, ktera by sdruzeni pomahala ... a pak to dopadlo, jak to
dopadlo ...

Radek