Hodnoceni webu Klfree

Flashx flash-x na seznam.cz
Neděle Leden 23 03:07:39 CET 2005

Pitbull napsal(a):

>     dopredu (samozrejme kdyz se o nich vi)  napr. kdyz napisete ze se budou
> vymenovat anteny
>     v den kdy se budou vymenovat tak to dle mne moc smyslu nema, protoze
> lidi na stranky
>     nechodi furt. Vsadim se, ze napr. dneska bude hodne lidi z Ap Lidice a
> Vinaric volat na
>     poruchy :-)))

Takze vec se ma takhle v soucasnem obdobi zimy kdy mrzne a nemrzne nelze
vubec planovat nejaka vymena 2-3 dny dopredu proste se zjisti ze je na 0
a jde se na to
.Jinak vymena ant. na lidice netvala dele nez 4 minuty takze vypadek se
tvaril spis jako restart routru nez vymena anteny :-)

Takze ja se zas vsadim ze z Lidic nevolal nikdo

FlashX