Hodnoceni webu Klfree

vanbur vanbur na volny.cz
Sobota Leden 22 18:46:52 CET 2005

Ja jen k tomu ze lidi by to meli vedet driv pokud na ne mam email tak je
osobne poinformuju ze se bude neco dit tak jednoduse uzivatel ktery je v
kontaktu se spravcem AP /u nas na bordeaux/ se to dozvi vcas kdo me email
nedal ma holt smulu a ceka nebo vola . Nebo jsou i taci ze na web klfree
nechodej a tudiz maj taky smulu ze nesledujou deni a myslim si ze to je
potom jejich smula a problem. Kdo chce ten se dozvi.
Dne Sat, 22 Jan 2005 15:49:23 +0100 napsal/-a Pitbull <skutak na seznam.cz>
následující příspěvek::

> [...]
> , technologiich atd.
>
> 6) Chybi mi komentare primo u clanku. Diskuzni forum je sice pekny, ale
> neni
> to to samy.
>      Lidi jsou liny, treba by ke clanku neco napsali, ale v diskuznim
> foru
> zakladat novou diskuzi
>      se jim proste nebude chtit (popr. vyhledat jestli to tam uz nekde
> je)
>
> 7) Myslim ze by to normalni clovek pochopit mohl :-))
>

> "Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píse v diskusním príspevku
> news:csrtmm$sqc$1 na lit.fsid.cvut.cz...

>>> 2) Jak hodnotite aktualnost informaci?
>>> 3) Rozumite obsahu clanku?
>>> 4) Zda se vam, ze rada informuje dostatecne?
>>> 5) Co byste si radi na strankach precetli navic?
>>> 6) Co vam na strankach naopak chybi?