350 mesicne - zmeny?

Docent cvrckovice na quick.cz
Sobota Leden 22 16:16:45 CET 2005

Dík, K95 mu to nějak takto vysvětloval. Třeba měl dotyčný negativní
zkušenost se stavební spořitelnou, která slibovala vedení účtu Junior zdarma
a za 2 roky to pěkně zpoplatnila...

Jinak jsem fakt netušil, že svým zdvořilým dotazem rozpoutám bouři větší než
BS svým věčným rejpáním :-D.

Docent

"Joe" <joe na hw.cz> píše v diskusním příspěvku news:41F0BCFC.6010402 na hw.cz...