350 mesicne - zmeny?

Joe joe na hw.cz
Pátek Leden 21 09:27:40 CET 2005

Docente,

Mám dojem, že v záplavě flamu zapadl Tvůj původní dotaz:

 > Prostě ten chlap ve Cvrčkovicích vznes dotaz,
 > kde má jistotu, že se mu poplatky prudce
 > nezvýší

Poplatky jsou zakotveny ve Finančním řádu. Změny ve Finančním řádu sice
navrhuje Rada, ale nové znění musí schválit Schůze členů.

Tudíž - poplatky se mohou změnit (nahoru i dolů), pokud to navrhne Rada
a následně Schůze členů (tj. všichni členové Sdružení, kterým není jedno
co se děje a na schůzi se dostaví) nadpoloviční většinou hlasů schválí.

V současné době Rada o navržení změny poplatků neuvažuje.

radní Joe