Dohoda o provedení práce

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Čtvrtek Leden 20 14:03:49 CET 2005

Spousta lidi se prihlasila, ze pomohou. Bohuzel nebyli jsme vzdy tak
pohotovi a pripraveni pomocnou ruku prijmout. Proto pokud chce kdokoliv
Klfree pomahat - opravdu s cimkoliv, zkuste se prosim ozvat znovu.

Je tady opravdu spousta prace. Me osobne chybi zpetna vazba od clenu a
nevim, co vsechno chteji o Klfree vedet. Do jake hloubky jit, aby jeste
byli schopni a ochotni informace vnimat a zpracovat?

JB