Re: Dohoda o provedení práce

Wayne wayne.kl na centrum.cz
Čtvrtek Leden 20 13:03:44 CET 2005

Tak tak, naprostej souhlas.
To ze vetsina nas je linejch a neschopnejch cokoli udelat, vynahrazuje
techto nekolik jedincu tim, ze se postaraji i za ostatni.
Aby jezdili a telefonovali za sve, to po nich asi nikdo chtit nemuze. Takze
naprosto souhlasim s Mikklikem, aby se na pristi schuzi projednalo
odmenovani tech, kterych se toto tyce. A to vse driv, nez je to prestane
bavit a prestanou stihat a sit se nedejbuh polozi.

Wayne

"Miklik" <miklikovo na sznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cso3dm$jah$1 na lit.fsid.cvut.cz...