Re: Dohoda o provedení práce

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Leden 19 23:13:22 CET 2005

Ja osobne jsem rad, ze se Docent zeptal, neb ma na to pravo.. kdokoliv se
sdruzeni na to ma pravo : ))

Prevor / Hvozd

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csml8o$fk8$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Ale nemicha to dohromady. Ma opravneny pocit, ze jako clen vsemocneho OS
> muze rozhodovat i o vyplate techniku. A tys mu tenhle pocit sucha a
> bezpeci dnesnim prevodem vzal  :-) . Vzal jsi mu to, co mu papirove
nepatri.

> Donutil jsi ho vsak treba zamyslet se, jestli by jako nezamestnany nemel
> chut lezt s nami po strechach a tu tisicovku taky dostat.
>
> Sorry docente, ze mluvim za tebe, ale musim se te zastat. Protoze ty jsi
> prisel s konstruktivni kritikou a vsichni se te snazi ukrizovat za
> [...]
ta částka 350,- Kč za chvíli nezvýší. Takže mu K95
členové a ne nějaké vedení jako ve firmě... No a teď si
a řekne si - hele, taky někomu něco platili a mně se na