Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 23:07:40 CET 2005

Míchám příjmy a výdaje??? Hm, a ty příjmy se snad po přijetí vydávaj, ne?
Nebo to mně má být jedno, jak se s těma mejma příjmama po přijetí naloží? A
ostatním taky? Tak proč jste potom odstavili minulou radu a chopili se toho
sami? Snad vám taky mohlo bejt jedno, že vaše příjmy padnou firmě Datinel,
ne?

Docent

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmkuu$fim$2 na lit.fsid.cvut.cz...