Dohoda o provedení práce

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Leden 19 22:46:51 CET 2005

Docent wrote:

> BTW píšu už to potřetí - nejkratší termíňák je na týden, 1% oproti 0,15% u
> transparentního účtu, u jeBanky se zakládá tuším přes internet - řekni mi
> jediný důvod, proč tý vydřidušský bance nechávat zbytečně jedinou stovku
> měsíčně?

Reknu to natvrdo: protoze nejsme nezamestnani (nikdo z nas) a nez bych
se mel starat o 60 korun uroku za mesic (kdyby to na mne padlo), tak je
radeji budu davat ze sveho trvalym prikazem - to totiz nestoji zadny
cas. Stejne mne na soukromem telefonu Klfree mesicne stoji radove vic
nez tohle.

Zisk prosim pomeruj casem vynalozenym na jeho dosazeni a cenou takoveho
casu.

Svatopluk Dedic
(neplaceny clen rady Klfree.net)