Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 22:41:27 CET 2005

Romane, docela mne sereš. Kdybys byl Ivánek, tak bych Ti asi napsal "Ivánku,
nic jsi nepochopil".

Nikde ze mne nevypadlo, že těm dotyčným těch pár stovek nebo tisícovek
závidím, urkitě je nedostali za nic (BTW dělal jsem dost dlouho neplaceného
funkcionáře Svazarmu a taky jsem za to dostával hovno, snad kromě věty v
posudku, že jsem společensky angažován).

Tví kámoši-kolegové dnes pořádali ve Cvrčovicích nalejvárnu pro zájemce o
připojení přes KlFree. No a padl tam taky dotaz, kde je jistota, že se ta
částka 350,- Kč za chvíli nezvýší. Takže mu K95 vysvětlil, že KlFree není
firma, alébrž sdružení,  kde rozhodují všichni členové a ne nějaké vedení
jako ve firmě... No a teď si představ, že se ten dotyčnej tazatel dostane k
tomu transparentnímu účtu a řekne si - hele, taky někomu něco platili a mně
se na nic neptali...

BTW píšu už to potřetí - nejkratší termíňák je na týden, 1% oproti 0,15% u
transparentního účtu, u jeBanky se zakládá tuším přes internet - řekni mi
jediný důvod, proč tý vydřidušský bance nechávat zbytečně jedinou stovku
měsíčně?

Docent

P.S.: A ten úvod ber s rezervou :).

"K5" <darth.moula na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmiir$fc2$1 na lit.fsid.cvut.cz...