Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 22:27:15 CET 2005

Láma urkitě ne, ale já jsem teď nezaměstnanej, tak mám hovno co na práci a
sháním po netu informace :-)). Takže pokud se něco posere a bude to
vyžadovat pořádnou investici, tak takovou investici stejně těžko seženete do
tejdne, no a týden je nejkratší možný termínovaný vklad a má úrok 1%, což je
proti 0,15% transparentního vkladu celkem dost, a při pár stotisícovkách už
se to snad vyplatí :-)).

Docent

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmi54$fan$1 na lit.fsid.cvut.cz...