Re: Dohoda o provedení práce

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Leden 19 22:19:25 CET 2005

Dotazal jsem E-Banku:
Musim dat Docentovi zapravdu.

Zrizeni TV je zdarma, pri revolvingu je i vypovezeni TV zdarma - pokud jej
vypovime v den otocky.
Jinak vyber kdykoliv jindy je mozny ale dost nevyhodny - 1,1 % sankcni
poplatek.

Podle stanov ma pravo manipulaci s uctem pouze predseda, takze ten z tebe
bude mit radost :-) bude se od ted muset starat i o TV :-))

Ja myslim ze nejak opatrne muzeme jit do toho.

Vilik1

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmi54$fan$1 na lit.fsid.cvut.cz...