Jednani rady

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Čtvrtek Leden 13 08:55:07 CET 2005

Beny wrote:
> Mily pane Smotku.
>
> Nevim proc mne stale spojujete s firmou Datinel. Ma osoba nema s touto
> firmou co do cineni, jen to, ze jsem jejim zakaznikem.

.... take to, ze pro tuto firmu provadis montaze (napriklad nedavno na
Vodarenske), pokousel ses s toutou "firmou" za sdruzeni uskutecnit VELMI
nevyhodny obchod, a uz leta spolupracujes s jejim majitelem ;)

Krome toho s ni skutecne nic spolecneho nemas. Strasne se mi libi, jak
se Ty i Frantik snazite "malou domu" prezentovat jako obchodni
spolupraci, pripadne ze vubec "pana Krcmare" vlastne neznate.

-Svata