Jednani rady

Beny kostecka.tomas na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 08:39:39 CET 2005

Mily pane Smotku.

Nevim proc mne stale spojujete s firmou Datinel. Ma osoba nema s touto
firmou co do cineni, jen to, ze jsem jejim zakaznikem.

A pokud jde o reakci na vas prispevek. Reagoval jsem tak proto, protoze mne
pripada urazejici soudit lidi dle aktualnosti webovych stranek.
Vice k tomu nemam co rici.

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:crp3ki$631$1 na lit.fsid.cvut.cz...