AccessPoint Cisco

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Leden 7 15:13:03 CET 2005

Nechtel sem vubec brat do souvislosti byvalou radu, protoze o to mi nijak
neslo.

Slo mi o to zameteni diskuse z fora, kde Viperx napsal, o co jde. Proc to
bylo odstraneno?

S odhlednutim od predchozich planu bych ale jinak ja osobne nespojoval
Datinel s vysilanim essidu klfree cizimi osobami, pokud vim, Datinel je
zatim oznaceni uzivane panem Krcmarem soukromym zivnostnikem a ten urcite
nikde nic takoveho nevysila, o to bych se vsadil. Je to slusny clovek.

Jeste jednou radsi zopakuji, ze to nebylo mireno proti tobe ci jinemu
potencialnimu zpusobiteli.

Spis upozorneni na to forum. Tot vse.

Zatim zdar a silu :-)

BlackSUN

<hrbek na metrostav.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1485.1105105538.2877.kladno na sluzby.klfree.net...