AccessPoint Cisco

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pátek Leden 7 14:57:04 CET 2005

Myslim si ze tys to nebyl, protoze MAC adresa nesouhlasila, ale hadat se
nebudu.
V.

<hrbek na metrostav.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1485.1105105538.2877.kladno na sluzby.klfree.net...
> Priznam se, ze si uz presnou formulaci nepamatuju. Informace byla
zverejnena v aktualitach, kde take byla zverejnena informace, ze se byl
zrejme problem odstranen. Rikala neco o tom, ze se objevilo APcko, ktere
vysila (resp. smazi) pod stejnym SID jako stavajici AP Midway. Za to, ze to
bylo dano do souvislosti s byvalou radou, si muze zejmena ona sama. V te
dobe (a nejen v te dobe) vysilal Datinel na vedlejsich kanalech, pouzival
KlFree v SID APcek apod., takze se nelze divit, ze i tohle bylo pripisovano
jim. Nedokazu si ani predstavit, jak by se dalo nejak rozumne za danych
okolnosti najit presne vinika. Bohuzel se neda rict, kdo to zpusobil (mozna
to byl Datinel, mozna ja, mozna nekdo jiny), takze chapu, ze to nikdo
neuzavrel, ale cele se to "odlozilo". Informaci, ze se mozna podarilo najit
pricinu a vic ani neni co psat.

> Jinak je chvalyhodne, ze se tak bijes za byvalou radu, za ktere mluvi
nejen ciny pred odvolanim, ale i po nem.