Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Leden 5 01:00:40 CET 2005

Tady kazdy porad pise, jak je nejlepsi DaTunel hodnotne prispevky ignorovat,
ale vetsina porad stejne reaguje :-)..
Tak se tesim na dalsi prispevek od naseho linux guru :-)

BS

P.S.: Nevite, co je s flashxem?

"Petr Smotek" <petr.smotek na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:crfa6a$inl$1 na lit.fsid.cvut.cz...