Jednani rady

Petr Smotek petr.smotek na seznam.cz
Středa Leden 5 00:51:52 CET 2005

Myslim ze by bylo vhodne upozornit spravce adresnich rozsahu ze kterych
pochazi provoz BS,B2000,pepa... na chovani jejich uzivatelu a pokud
nedojde k naprave, tak jejich adresni rozsah zcela blacklistovat. Pokud
si projdete posledni pulrok prispevku BS a spol., nic prinosneho
nezjistite, jenom neustaly proud nesmyslu a hlouposti. Myslim ze je na
case zacit prisvevky guru bs a spol. tise ignorovat.

At je sila s vami.. ;))