Jednani rady

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Leden 2 18:39:53 CET 2005

Jo, to chapu, ale jednou si da rada potazmo jeji blizke okoli za cil davat
nejake zapisy na net, tak by to tak mohla delat. Ja si taky vetsinou nedavam
za cil veci, u kterych vim, ze je nemohu dodrzet.
Jinak to spis bylo takove upozorneni, nemam co cist :-)
A nevedel sem, ze si zapisnik, tedy zapisovatel...

BS

"lubie" <lubie na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cr9bfc$49s$1 na lit.fsid.cvut.cz...