Jednani rady

lubie lubie na seznam.cz
Neděle Leden 2 18:36:18 CET 2005

no ...uz dlouho jsem ti nic nenapsal, ale obcas mi to neda...zkusim teda
trosku filozofovat

zkusim to vysvetlit na rozdilu cechu a nemcu. nemci narozdil od cechu vse
delaji podle planu, narizenich, proste jedou po naplanovanych a vyjetych
kolejich, nic neopomenou a vsechno maji pekne krasne utridene, zapsane
atd....je pro ne daleko dulezitejsi jit po dane ceste nez dosahout nejakeho
vysledek.

nastesti (pro blacksuna nanestesti zrejme) my jsme cesi. jde nam o to
dosahnout nejakych vysledku a to i pres mensi nedostatky v postupu. potom se
proste stane, ze nekdo zapomene prepsat z papiru zapis ze schuze do
elektronicke podoby a dat ho na web. proste proto, ze radeji pracoval na
tom, na cem se na rade dohodnul a ne na tom, ze se tak dohodnul.

hm? jinak dekuji za upozorneni

--
skodic lubie
kLfREE.NET