D?je se n?co ??

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pondělí Únor 21 09:42:16 CET 2005

zhruba v jednu v noci se soboty na nedeli jsme zaznamenali pokus
o hackersky utok zvenci na nasi sit typu DoS, coz se trochu projevilo
na pingach a moznosti prenaset UDP packety.  Diky pouzitemu traffic
shapingu od Skudlika nase sit ustala tento utok vpodstate bez
problemu.

Nicmene mohlo se jednat i o prehlceni wifi sektoru, na ktery jsi
pripojen - nebot linka na Tvoje AP ma ponekud vyssi kapacitu nez
ten sektor na ktery jsi pripojen. O tomto problemu se vi a Skudlik ve
volnych chvilich na zdokonaleni traffic shapingu pracuje.

Tom