Re: Dìje se nìco ??

Synek nk6150 na post.cz
Pondělí Únor 21 08:52:41 CET 2005

Taky mám poslední dobou špatný pingy v Lockonovi. Většinou večer a v noci.
Včera v noci zrovna kolem 900 ale i 1300. Někdy to jede v pohodě 150 i 80.
Zkoušel jsem pingy po trase do netu uvnitř sítě asi v 1 hodinu v noci a hned
druhej bod ode mě měl docela dost ztracenejch paketů - odezva kolem 10ms,
ale každý páty šestý se ztratil, adresa je tuším 10.102.1.150 nebo 105
(nevím to úplně přesně, teď jsem v práci. Ale je to první 10.102.... adresa
ode mě)

Zdraví Synek

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cv8lq5$aea$1 na lit.fsid.cvut.cz...