rozbitej monitor...

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Únor 20 17:27:17 CET 2005

Bych ti poradil, ale bylo by to trochu morbidni :-)... Kdo videl Blby a
blbejsi, tak vi, co me napada :-)) A za utrzene penize od slepeho chlapce si
poradne uzit chlastu :-))

BlackSUN

"QiQo (Qido Qorex)" <qiqo(cut-nospam)@sendmail.cz> píše v diskusním
příspěvku news:opsmgvv4uu1skkkk na news.klfree.net...