rozbitej monitor...

QiQo (Qido Qorex) (cut-nospam) qiqo na sendmail.cz
Neděle Únor 20 00:08:18 CET 2005

Dne Sat, 19 Feb 2005 23:34:17 +0100 napsal/-a Fachman
<Fachman.Fachman na seznam.cz> příspěvek následujícího znění::

> Souhlas.

Vas 2 si osobne ozeru tak, ze budete litovat dne, kdy jste mi zanesli muj
thread o mem rozbitem monitoru timhle flamem!!! :))

No ne, ale prosim. Uz konec. A ted uz mi nekdo poradte na jakej obvod v
tom monitoru sahnout, aby to zase fachalo.

Hawk, QiQo
--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)