Re: clanek o teplomerech a ups a nìco navíc :)

Jerry! promne na centrum.cz
Sobota Únor 19 17:15:12 CET 2005

Přez půlku??? To si řikáš student?? Už dávno mělo bejt všechno pryč, je
zkouškový. Mimochodem neobouvej se tak do pracujících, radši všem poděkuj
jak daněma přispívají na naše studium ;) (Vlákno o daních a proč jsou hnusný
udělejte jinde :))

Jerry!

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cv2ep1$8o6$1 na lit.fsid.cvut.cz...