clanek o teplomerech a ups

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Únor 17 16:52:56 CET 2005

Stale je jeste pres pulku zdroje, co jsem dostal k narozeninam :-)

Teorie je castecne spravna :-)

Zkousky jsem udelal a celej unor volnej, ted budou nejaky hory a tak, takze
lazo plazo..

Na maturak jdu dalsi az zacatkem brezna, i kdyz ze bych zasel i zitra?
Uvidim jak bude cas a nalada :-))

Ale panaka nekdy dat muzem :-)

BlackSUN alias BecherSUN

"Mostock" <xradad na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cv2d3s$7kk$1 na lit.fsid.cvut.cz...