Arigato

votavaSW mail na votavasw.com
Úterý Únor 8 19:16:36 CET 2005

rychlost kolisa skutecne mezi 30-200kBit/s, myslel jsem, ze spojeni skutecne
vypadava, ale ztracene UDP packety ve statistice pri pretizeni, vypadky
vysvetluji, cili spoj je proste pretizen. Podivam-li se na statistiku, jsme
pripojeni max 4 uzivatele, ovsem je tam jeden velmi casto cerveny uzivatel
:), zrejme stiha spoj vytizit. Pri zkusebnim provozu na sklonku minuleho
tydne s 5GHz pojitkem mezi Stepkou a Hvezdou byly rychlosti naramne - nad
800kBit/s.
s pozdravem Votava