Arigato

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Únor 8 18:51:00 CET 2005

votavaSW wrote:
> dobry den,
> jsem pripojen na AP Arigato a rychlost spojeni posledni 3-4 dny kolisa mezi
> 30-200kbs, ve statistikach vytizeni AP je mnoho vypadku, nevite co se deje?
> s pozdravem Votava

Potiz s hotsanicem v posledni dobe je, ze SNMP provoz nema vyhrazeny
kanal a do pretizene linky zvlast na Arigato se proste nevleze. Monitor
vyuziva UDP packety, takze se zkratka obcas ztrati :-/

Myslite 30-200 kBit/s nebo 30-200 kByte/s ?

Rychlost muze kolisat podle toho kterym okruhem vase data putuji... kdyz
protecou experimentalnim spojem Stepka -> Hvezda a odtamtud pak po
optickem pojitku na Americkou, je to docela rychle.

Dalsi moznost je zastaraly (3 mesice) OS na routeru Humna (umisteny na
Stepance)... vzhledem k vzrustajicim problemum asi budeme muset
naplanovat na vikend upgrade (na Humnech a jinde).

-Svata