arigato - TCP spojeni

K5 kreten5 na atlas.cz
Pátek Prosinec 9 18:36:06 CET 2005

Právě jsem zkontroloval Twiki i tabulku banánů přímo na routeru
a žádný ban (alespoň na Arigatu) udělen nebyl. Na ostatní routery
mi byl po volbách odebrán přístup, takže tam se nepodívám, ale
není pravděpodobné, že by tam někdo něco omezoval.

Kontroloval jsem i počet spojení na všesměru i peeru a číslo se
pohybuje řádově v jednotkách, tedy tam problém nebude.
Zkusím vyrestartovat router, jestli to nepomůže.

K5

"Votava" <mail na votavasw.com> píše v diskusním příspěvku
news:dncdcq$fun$1 na lit.fsid.cvut.cz...