arigato - TCP spojeni

Karel Jencik kajencik na seznam.cz
Pátek Prosinec 9 17:42:48 CET 2005

Buď se mi něco zdá, a nebo je tu opravud problém s přeplněnou tabulkou
spojení na argiatu a to prakticky neustále, i když někdy méně... stejný
problém se projevuje jak ve windows tak v linuxu, mozna je to chyba u
mě, ale zdá se mi že ne, protože stranka arigata jde, ale dále už je to
problém... jsem ochoten se tomuto problému i více věnovat pokud bych
dostal možnost, skoro bych sázel na P2P, ale stačilo by i přidat
jednoduchý skriptik na stranky arigata zobrazující aktuální a maximalni
pocet spojení, abych měl jasno kde je problém.

S Pozdravem Karel Jenčík

PS: tento skript jsem měl, byly to asi 3 radky, ale po chybě disku jsem
o něj přisel a nemohu ho v /proc najit patřičnou položku na počty
spojení a za současného stavu mi nefunguje ani google abych se podíval...