Stop flame (was: Re: SPAM Mozilla.....)

Svata Dedic garat na volny.cz
Pátek Prosinec 2 08:48:18 CET 2005

Vazeny,

E-mailova konference "kladno na klfree.net" nema urcene tema. To znaci, ze
se tady muzes docist o tom jak se nastavuje firewall, kde si s ostatnimi
z Kladna zahrat fotbalek, komu kde nejede sit, a nevyhnutne take ktery
prohlizec je nejlepsi.

Svym napadanim obsahu prispevku v konferenci, ktere zapadaly do tematu
"o cemkoliv" pro ktery funguje kladno na klfree.net jsi vytvoril mnohem
vetsi SPAM nez predchozi diskutujici - z jejich prispevku se ovsem dalo
zjistit i neco noveho.

Mas nekolik moznosti co s tim delat:
1/ presvedcit ostatni, aby pouzivali konferenci tak jak chces Ty
2/ presvedcit moderatora, ze konference ma vypadat tak, jak myslis Ty
3/ necist zpravy, ktere Te nezajimaji,
4/ odhlasit se z konference, nebo
5/ byt vykazan z konference

(1) se Ti nedari, (2) se zamita, vyber si mezi zbyvajicimi moznostmi.

-Svata
postmaster na klfree.net