SPAM Mozilla.....

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Pátek Prosinec 2 07:32:37 CET 2005

T e č k a............... nemínim se pořád s někym o tom
hádat..............Mě vyhovuje Opera Tobě zase Mozilla.... podle mě je
lepší opera........mam rád gesta myší a i PC je mám použitý.....

Konec debaty! -djwivo-

Dne Fri, 02 Dec 2005 00:28:01 +0100 napsal/-a Contour <contour na sayph.cz>
následující zprávu: