Mozilla Firefox 1.5

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Čtvrtek Prosinec 1 20:01:04 CET 2005

Pane Garat,

chapu, ze te neuveritelne rozlitilo, kdyz se ti do mailboxu dostali dva
200KB maily. Ja bych taky nadaval, hlavne proto, ze jsem pripojenej na
sit, ktera ma rychlost do internetu jenom _az_ 300MBit :)

Chce to klid a svaracek Svato ;)

-QiQo

PS: Musis ale uznat, ze je tu krasne naflamovano... :D

Dne Thu, 01 Dec 2005 08:46:53 +0100 napsal/-a Svata Dedic <garat na volny.cz>
příspěvek následujícího znění:

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)